Koľko stojí SEO?
5 min čítaniaRozhodli ste sa vybudovať naozaj kvalitné SEO na vašich webových stránkach? Vedzte, že ide o dobrú investíciu.
Aby bola SEO optimalizácia vašej internetovej stránky naozaj kvalitná, je dobré ju zveriť do rúk ozajstných profesionálov. SEO agentúra vie presne zistiť, čo v tomto smere budete potrebovať a aké SEO služby vám poskytnúť. Nič však nie je zadarmo. Alebo žeby áno?
SEO test zdarma
Naozaj nie je nutné za všetko platiť. Niektoré SEO agentúry, ako napríklad Online Toro, vám ponúkajú rýchly SEO test úplne zdarma. Ten slúži na to, aby ste zistili, ako vylepšiť váš web. Cieľom je získať všetky informácie pre dosiahnutie zvýšenia návštevnosti internetovej stránky či v konečnom dôsledku aj získanie viac zákazníkov. Stačí navštíviť web tejto spoločnosti, zadať adresu vašej stránky, kľúčové slovo a kontaktné údaje. Posledným krokom je kliknutie na tlačidlo „Analyzovať web stránku“.
Koľko z rozpočtu investovať do SEO optimalizácie
Minúť peniaze na SEO je naozaj veľmi efektívnou investíciou do budúcnosti vašej firmy. Postupne to chápu spoločnosti po celom svete. Každoročne sa výdavky na marketing zvyšujú o 10 a viac percent. Pre zaujímavosť, digitálny marketing tvorí väčšinu týchto výdavkov (medzi 50 až 60%). V roku 2019 minuli len americké spoločnosti na SEO neuveriteľných 73,38 miliardy dolárov.
Pri tvorbe rozpočtu na túto marketingovú zbraň je dôležité zohľadniť v prvom rade vaše zisky a potom aj konkurenciu. Odborníci odporúčajú, aby mesačne išlo na SEO aspoň 5 až 10 % z vašich príjmov. Čo sa týka konkurencie, ak bojujete proti firmám s najmenej milión výsledkov vyhľadávania mesačne, musíte zrejme v súťaži v organickom vyhľadávaní pracovať trochu rýchlejšie a tvrdšie. To vyžaduje aj zvýšenie vášho rozpočtu na SEO služby.
Aké SEO služby dostanete za vaše peniaze
Ak sa rozhodnete investovať do tejto záležitosti a využijete služby SEO agentúry, môžete očakávať tieto služby. To platí aj o spoločnosti Online Toro:
• SEO audit webu – Poznajte, čo má vyhľadávač Google naozaj rád. Bude vám vypracovaný audit webu po obsahovej aj technickej stránke, čo umožní poskytnúť aj návrhy na vylepšenia webu.
• Analýza kľúčových slov – Dôkladná analýza kľúčových fráz, aby váš obsah naozaj aj niekto čítal. Lebo ak ho nikto nehľadá, ide o zbytočnú stratu vášho úsilia.
• SEO On-page – Pomôžte vyhľadávačom presne identifikovať, čo váš web potencionálnym návštevníkom ponúka.
• Copywriting a SEO Content – Stratégia, texty a obsah s cieľom posunu hore vo vyhľadávačoch s odlíšením sa od konkurencie.
• Linkbuilding – Získavanie a výmena linkov len s relevantnými webmi. Veľmi podceňovaná hybná sila SEO optimalizácie.
• Google Analytics a monitoring – Analýza a vyhodnotenie všetkých výsledkov prostredníctvom prehľadných reportov.
Komerčný článok